lizmiz

Alla inlägg under maj 2013

Av Liz.A - 26 maj 2013 21:01

Hej allihopa! nu e det så att jag ska sluta imorn måndag och börja runt första juli. KANSKE det kommer ett inlägg lite  under pausen. Tyvär e det så. Hejdå!

 

 

 

Av Liz.A - 22 maj 2013 18:29

                                                Anonym skräms

Du som vet att du skickar "flytta härifrån" "Du härmar" sluta! Jag vet inte vem du är! så sluta då! Du kritiserar folk! fatta! jag känner dig inte? Vem i hela världen är du? SLUTA!

 

 

 

 

Av Liz.A - 22 maj 2013 16:59

                                           Take other color?

Tjena nu har jag bytt färg till hudfärgig så den passar till headern. Och texten till mörkbrun. Sedan har jag

också ändrat min "xoxo grej". Men det kanske int är det finaste, Men hejdå!

 

 

 

 

 

 

Av Liz.A - 22 maj 2013 16:21

                                                 Rekord besökare!

Det här är nog rekordet på besökare i 3 dagar! 20 besökare redan! Hah trodde aldrig det skulle funka. Men det funkade. Jag trodde jag skulle få 20 besökare på drygt 1 månad! Tack

 

 

 

 

Av Liz.A - 21 maj 2013 16:58

Det är en som skriver att jag är dens lillasyster och börjar på a, Men jag heter Liz och har inga syskon! Okej fatta! Du som skriver detdär komihåg detta "SLUTA SKRIVA SÅNT! BER DIG SLUTA". Vill inte ha hatkommentarer! Okej? förstått? Tack, Hoppas ni alla förstår detta

 (Skriver INTE personens namn, det är inte schyst)


 

 

Av Liz.A - 21 maj 2013 16:41

Tjena mors! alla galopps! Haha nej men jag tänkte att vi kunde ha ett rekord i besökare! Tack till dig som tittar nu. Mke kramar! Jag har satt dit en räkning på alla andra dantorer som ser "utom min" får en räkning. Alltså nu har jag 0 besökare. Men tack till dig! Hoppas fi får rekordet!!!

 

 

 

Av Liz.A - 21 maj 2013 16:29

Hellu allihopa! Jag vill fråga en liiten sak "Vad skulle du förändra på denna bloggen om du var mig?". De flesta som skriver samma saker tills den 30 maj vinner. Jag ändrar på den saken jag tycker låter okej. Aja men det var det! Hejdå!



 

Av Liz.A - 21 maj 2013 16:26

Sry om ni hittade fel... Lizzie var upptaget men jafg heter Lizzzie istället! bye


"Xoxo" grejen kmr snart

Presentation


Hayy Jag är en tjej på 12 år. Heter Liz. Bor ngnstans. Hah men byee♥

♥Kommentera♥

10 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att jag ska få rekordet i besökare?
 JA! Det skulle vara så kul!
  Min blogg är bättre i besökare!
 Aa, kanske?
 Nej. Jag tycker min , eller min idols
 Okej. Spelar ingen roll. Fast jag vill ju♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

♥SÖK♥

♥Inlägg♥

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Angel Wing Heart

♥Besökare♥


Ovido - Quiz & Flashcards